Vraag en aanbod startnummers Wintertrail

Is er omkleedgelegenheid bij de Zevenheuvelen Wintertrail?

Er is een open omkleedruimte (niet overdekt) ter beschikking voor de deelnemers op vrijdagavond en zaterdag. Er zijn geen douches beschikbaar.

Is er een garderobe bij de Zevenheuvelen Wintertrail?

Op vrijdag en zaterdag zal een bewaakte garderobe aanwezig zijn op het festivalterrein.

Zijn er slaapplekken beschikbaar voor de 24-uurs race (solo/duo)

Voor alle deelnemers (solo en duo) aan de 24-uurs race zijn er slaapplekken beschikbaar direct naast het parcours in de Romeinse Straat. Deze zijn (deels) in de buitenlucht, maar wel overdekt. 
Het is mogelijk om hier een luchtbed/matje/veldbed neer te leggen. Ook spullen/kleding kunnen op deze locatie worden achtergelaten. Zorg ervoor dat de slaapuitrusting warm genoeg is, in verband met de open en niet verwarmde locatie. 

Is een maaltijd inbegrepen bij de 24-uurs race?

Voor de solo- en duo-deelnemers aan de 24-uurs race van de Zevenheuvelen Wintertrail is er catering tijdens de gehele duur van de race. Er is eten (waaronder broodjes knakworst en soep) en drinken beschikbaar in een overdekt gebouw rondom de slaaplocaties.

Is het parcours van de Wintertrail verlicht?

Het parcours is slechts voor een klein deel verlicht. We adviseren dan ook om een hoofdlamp mee te nemen, zodat je ook bij weinig licht veilig loopt.

Mag ik een hond meenemen bij de Wintertrail?

Het is niet toegestaan honden (al dan niet aangelijnd) mee te nemen bij de Zevenheuvelen Wintertrail.

Kan ik mijn afstand wijzigen bij de Wintertrail?

Voor de Zevenheuvelen Wintertrail kun je je afstand zelf wijzigen, tenzij de afstand in kwestie is uitverkocht.

Dit doe je via je persoonlijke dashboard > registraties > Zevenheuvelen Wintertrail > klik op je ticket > klik op het pijltje naast 'Gegevens' > kies 'Ticket omruilen'.

Als je al een medaille hebt besteld, dan is het niet nodig om voor je nieuwe afstand een nieuwe medaille te bestellen.

Kan ik nog een medaille of beker bijbestellen?

Ja, dat kan. Ga hiervoor naar je dashboard (zie link in je bevestigingsmail) en voeg via extra’s bestellen de beker of medaille toe aan je deelname. Je dient direct te betalen bij het toevoegen van het artikel aan je deelname.

Is er een wachtlijst voor de Zevenheuvelen Wintertrail

Nee, er wordt geen wachtlijst bijgehouden voor de Zevenheuvelen Wintertrail.

Tot wanneer kan ik inschrijven voor de Zevenheuvelen Wintertrail?

De inschrijving voor de Zevenheuvelen Wintertrail is geopend tot en met 30 november, of totdat het maximum aantal deelnemers bereikt is.

Tot wanneer kan ik mijn inschrijving voor de Zevenheuvelen Wintertrail annuleren?

Je kunt je inschrijving voor de Zevenheuvelen Wintertrail tot 10 november annuleren. Je krijgt dan je volledige inschrijfgeld terug exclusief €3,- administratiekosten.

Kan ik mijn startnummer overdragen?

Dat kan, mits je het ticket zelf hebt aangeschaft: ga naar je persoonlijke dashboard via de link in je bevestigingsmail. Via je registraties kom je bij je ticket en daar kun je via 'ticket toewijzen' het mailadres van de nieuwe deelnemers invullen. Op deze manier wordt het ticket makkelijk & snel overgedragen per mail. 

Waarom moet ik zelf een beker meenemen?

We willen ons evenement zo duurzaam mogelijk organiseren. We gebruiken daarom geen wegwerp-plastic bij de verzorgingsposten en aan de finish. Je kunt bij je inschrijving de speciale herbruikbare en opvouwbare Zevenheuvelentrail-beker bestellen. Deze kun je onderweg en aan de finish vullen.